Cu motoarele la Paltinu

Am trecut de 2 ori in plimbarile moto pe langa poiana de la coada lacului de acumulare de la Paltinu si imi stabilisem ca la un moment dat sa fac acolo un popas cu cortul.

Urma un weekend cald, cu vreme frumoasa, numai bun de o excursie scurta pana la Valea Doftanei. Am plecat din Bucuresti la pranz si in cateva ore eram sus, la baraj.

La poiana insa am ajuns doar eu si Florin, restul s-au intors in Bucuresti prin Secaria. Am pus corturile si, exact cand gratarul era gata, a venit si Andu care plecase mai tarziu din Bucuresti si ocolise putin, prin Targoviste.

A venit seara si se pare ca distractia de la focul nostru de tabara a inceput sa faca victime colaterale sau in orice caz asta a fost concluzia pe care am tras-o cand am vazut in ce graba si-au impachetat niste tigani lucrurile intr-o masina si s-au carat. Sa fi fost de vina parerile noastre (exprimate cu voce tare) la adresa manelelor care se auzeau mai devreme din boxele masinii?

Dupa o noapte lunga (si o vizita la lac unde Florin a testat impermeabilitatea cizmelor moto) ne-am retras in corturi pana dimineata.

A doua zi am amanat cat am putut strangerea corturilor. Florin s-a ocupat putin de GSXF apoi de inca un gratar si… nu a fost nici o scapare, pana la urma a trebuit sa hotaram drumul pe care ne vom intoarce acasa.

Dupa baraj am deviat pe soseaua care nu exista pe nici o harta, cu asfalt perfect si care duce in satele de pe coama dealurilor. A trebuit sa oprim de multe ori sa admiram privelistea de sus pana am coborat in Campina.

No related content found.

Click to share thisClick to share this