Week-end ploios

Desi iar ne-au amenintat tipii astia draguti de la meteo cu ploi si vijelii si alte cataclisme, am hotarat sa incercam sa facem excursia pe care o programasem pe week-end-ul asta, la care invitasem mai multi motociclisti.

Harta traseului

Asa ca sambata, pe la 8:00 ne-am intalnit la Piata Alba Iulia si, asa cum stabilisem, la 8:30 ne-am pus in miscare. Putin dezamagiti ca am plecat doar eu si Alex la drum dar ferm pe pozitii ca o sa incercam sa facem un traseu memorabil prin tara.

Am urmat itinerariul stabilit initial, Bucuresti-Urziceni-Buzau. Aici am facut o pauza ca sa alimentam mobrele si sa ne alimentam si noi cu ceva de mancare si baut ca urma sa petrecem o noapte ”ploiasa” dupa cum se anunta vremea. Pe drumul pana aici au fost cativa norisori, unii mai suparati pe noi care ne-au si udat timp de 5 minute dar am trecut peste.

Granita dintre judete

Busa

Alex la intrare in Buzau

Am iesit din Buzau si am hotarat sa ne abatem un pic de la traseu ca sa vizitam tabara de sculptura in piatra de la Magura. Pot sa zic ca am ramas impresionat de ce am vazut acolo si sincer nu credeam ca mai exista oameni inzestrati cu atata rabdare incat sa sculpteze o piatra. Drumul pana aici este exceptional, asfalt proaspat turnat, serpentine, padurea care acopera drumul creeaza senzatia unui tunel verde. Singura problema a fost pamantul amestecat cu nisip pe care apa il scotea de pe acostament si din padure pe sosea, dar ne-am descurcat.

Asfalt uscat

Tabara de sculptura

Pauza si pentru mobre

Busa si Cebe

Drumul pe care venisem de la Magura

Ultima privire catre sculpturile din piatra

Dupa cele cateva minute de pauza, amenintati de norii care parca ne urmaream ne-am urcat pe motoare si am continuat spre Nehoiu si apoi spre Siriu.

Spre Siriu

Vreme “buna”

Am mai facut o pauza la Lacul Siriu unde, am crezut ca a venit iarna. A foarte rece in zona lacului iar ca sa fie si mai interesant se adunau foarte multi nori de ploaie spre coada lacului unde aveam noi de gand sa innoptam; si ca sa evitam ce urma sa se intample, o noapte friguroasa si uda, am decis sa ne continuam drumul dincolo de zona de furtuna.

Lacul Siriu

Printre nori

La baraj

Ne pregatim de plecare

Am ajuns in Brasov unde am facut iarasi un popas in benzinarie ca sa mancam ceva pe fuga sa ne facem plinul si sa bem un energizant ca ce urma era un peisaj parca desprins din filmele cu tornade.

Arde… 😉

La orizont

5 minute de furtuna

Bagajul pregatit… plecam

Am hotarat sa ne indreptam un pic spre Shigisoara si eventual sa ramanem acolo peste noapte intr-un camping amenajat doar ca asa ar fi fost un pic cam banal asa ca in drum spre oras ne-am oprit in Padurea Bogatii unde am gasit locul ideal de campare.

Cortul pregatit

Cortul, motoarele… mai trebuie focul de tabara

Cum am bagat motoarele subt copaci si am intins cortul a inceput si ploicica. Pentru ca nu aveam nimic altceva de facut am tras un pui de somn in sac la caldurica pana pe la 20:00 cand ne-au trezit niste zgomote din padure.

Am mancat si apoi am zis ca nu ar strica sa facem un foc ca sa ne bucuram de tabara asa cum trebuie, deci ne-am apucat de adunat lemne, care in mare parte erau ude, le-am pus intre cateva pietre si….acum incepe provocarea serii….am incercat sa le aprindem. Dupa cateva minute bune (cred ca au fost cam 30 de minute) am reusit sa vedem o scanteie si apoi o valvataie timida care cu un pic de ajutor s-a transformat in flacara in toata regula. Am pus si celelalte lemne cat mai aproape de foc sa se usuce si ne-am apucat de un paharel de vodka. Si uite asa am schimbat impresii de pe drum si am petrecut pana pe la 01:00 cand dupa atata oboseala am decis ca e mai bine sa ne odihnim ca maine o sa mai adaugam ceva la traseu.

Cuminti

La foc

De seara

Ardeee!!! 😀

A doua zi, soare, senin, ca o zi de vara doar ca erau 6 grade afara. Am inceput dimineata cu o jumatate de sticla de apa si un energizant ca imi era destul de greu sa imi adun gandurile.

Dimineata in padure

Trezire eficienta cu un energizant

In 5 minute… plecarea!

Spre Sighisoara

Dupa ce am mancat si am strans tabara am decis sa continuam pana in Sighisoara si apoi sa ne indreptam spre Sibiu cu retur in Bucuresti pe Valea Oltului.

Am mai oprit pe drum sa mai facem cateva fotografii caci peisajul era demential si pot sa spun ca din padurea Bogatii unde am inoptat si pana dincolo de Rupea nu am gasit nici macar o crapatura in asfalt, soseaua este impecabila.

Spre cetate

Peisaj de vara

Incotro?

Din Sighisoara am facut stanga spre Agnita, prima oprire a fost in Saes, o localitate ce parea mai mult parasita decat locuita, in aer dominand un miros de secol XIX.

Inapoi in timp

Riders on the storm

Din nou pe cai

Am continuat drumul spre Agnita unde vroiam sa oprim sa mancam la un local dar cum nu am vazut nimic la drumul principal am oprit intre localitatile Barghis si Altina, undeva pe coama unui deal sa mancam ce mai aveam din seara precedenta.

Micul dejun al campionilor

Mobrele iar se joaca de-a v-ati ascunselea

Printre verdeata

Undeva este si drumul...

Undeva este si drumul…

In zare

Vant

Si aici peisajul si drumul ,care de data asta a avut cateva gropi, sunt superbe. Avem o tara de invidiat.

Mergem mai departe…

De aici si pana la 20 de km de Sibiu am mers admirand peisajul si nehotarat in ce parte sa ne indreptam ca parca nu aveam de gand sa ajungem in Bucuresti , mai ales ca vremea de afara tinea cu noi. Prin urmare am facut o oprire sa ne uitam pe harta, si am fost atat de norocosi ca am oprit pentru ca in fata cativa politisti de la rutiera parca ne aspetau sa ne lase pietoni.

Multe posibilitati pe harta asta…

TRAGE PE DREAPTA!!!

Dupa ce ne-am orientat pe harta, si mai ales in buzunar, am decis sa mai pastram ceva si pentru data viitoare asa ca am continuat prin Sibiu si apoi am intrat pe Valea Oltului. Aici ne asteptam sa fie mult mai aglomerat insa spre surprindera noastra a fost destul de redus traficul si ne-a permis sa ne jucam un pic cu motoarele pe serpentine, bineinteles ”in limita legala”. Am mai facut o oprire in Calimanesti sa ne facem iarasi plinul de benzina si apoi, Ramnicu-Valcea – Dealul Negru- Pitesti si in cele din urma Bucuresti.

Popas pentru un plin de benzina

In total au fost 850 de km facuti in 2 zile in care se anuntau furtuni si ploi torentiale iar pe noi nu ne-a plouat decat 5-10 minute in mers (insuficient ca sa ne ude macar echipamentul) si cam o ora in timpul dupa-amiezii dupa ce am montat cortul. In ciuda oboselii a fost un week-end superb, cu peisaje demne de vederi.

Poate ca data viitoare or sa reuseasca si altii sa vina cu noi cand mai plecam hai-hui prin tara si nu or sa se mai sperie de cateva picaturi de apa anuntate in fuga la stiri in pauza de senzational.

No related content found.

Click to share thisClick to share this