0

Review casca Schuberth S1 / S1 PRO

Detalii tehnice:

  • casca sport
  • foarte silentioasa (doar 89 db la 100 km/h)
  • vizor cu pinlock (doar pentru S1 PRO), poate fi blocat pe o pozitie intermediara (city) care permite o ventilatie mai buna
  • un al doilea vizor fumuriu este asezat in interior pe post de ochelari de soare si poate fi coborat la nevoie
  • 3 canale de ventilatie superioare si unul inferior in zona barbiei
  • sistem de siguranta anti roll-off, aigura casca sa nu poata fi scoasa daca este fortata din spate spre fata, nu intra in contact cu pieptul in caz de accident
  • partea exterioara este realizata dintr-un material special denumit de cei de la Schuberth S.T.R.O.N.G. si o grila de Duroplast armata cu fibra de sticla
  • greutate: 1.525 grame
  • pret: de la 399 Euro

Parti bune:

Este poate cea mai silentioasa casca sport disponibila pe piata in acest moment. In momentul in care o porti si inchizi vizorul nu mai auzi aproape nimic din zgomotele din jur. In mers nu fluiera, nu se aude nici un suierat, indiferent de pozitia capului. Este foarte comoda, buretii din interior se muleaza perfect pe forma capului. Unghiul de vizibilitate este foarte bun, aerisirile se manevreaza usor si sunt eficiente. Vizorul fumuriu interior poate fi coborat rapid in mers, actionand un buton lateral care gliseaza usor. Modelul S1 PRO are vizor cu pinlock ceea ce asigura lipsa condensului chiar si in diminetile reci de toamna, sau pe ploaie.In cazul in care a fost cumparata de la un magazin si aveti factura, Schubert garanteaza 2 ani de garantie pentru defectele de fabricatie.

Parti mai putin bune:

Desi foarte silentioasa, acest lucru poate deveni o problema mai ales atunci cand este purtata pentru prima oara. Nu mai auzi traficul, sau ceea ce incearca pasagerul sa iti comunice, motorul se aude foarte incet, asa ca va fi nevoie probabil de o scurta perioada de adaptare.

Un dezavantaj major este insa dimensiunea si greutatea. Este o casca mai mare si mai grea decat restul castilor de pe piata, iar acest lucru poate deveni un inconvenient in cazul calatoriilor lungi. Referitor la interior, sunt doar 4 benzi subtiri de material textil care se pot scoate pentru a putea fi spalate insa buretii din zona obrajilor si a cefei sunt fixati de casca. Acestia pot fi spalati doar la suprafata cu spuma de sapun. O alta problema apare la modelele S1 unde nu exista pinlock, stratul anti-condens de pe interiorul vizierei principale si a celei fumurii se cojeste rapid dupa primele purtari.

No related content found.

Click to share thisClick to share this